Από πρόσφατη μελέτη της τοπικής αγοράς της Λάρισας προκύπτει ότι η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων έχει κατανοήσει τη δύναμη της ψηφιακής τους προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (και το ίντερνετ γενικότερα) αλλά και τη δυνατότητα των ψηφιακών πωλήσεων οι οποίες μπορεί να επιφέρουν νέα ανάπτυξη αλλά και σημαντική μείωση του κόστους. Ωστόσο λίγες επιχειρήσεις έχουν πράγματι οργανώσει την ψηφιακή τους προβολή και τις ψηφιακές πωλήσεις. Σκοπός του εργαστηρίου είναι να παρουσιάσει τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργούν τα παραπάνω.
Θεματικές ενότητες εργαστηρίου:
1) Ο ρόλος του ίντερνετ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως νέα μέσα για τη διαφήμιση και την προβολή των επιχειρήσεων.
2) Σύγχρονοι τρόποι προβολής στα ψηφιακά media (websites, facebook, instagram, tweeter κλπ.). Λύσεις για μικρές επιχειρήσεις που δεν μπορούν να πληρώσουν εύκολα το κόστος των παραδοσιακών μέσων ευρείας διαφήμισης (τηλεόραση, τύπος).
3) Η επιχειρηματική ευκαιρία στον τομέα της ψηφιακής οργάνωσης επιχείρησης: Οι ανάγκες των πολυάριθμων μικρών επιχειρήσεων (αλλά και μεγάλων) για ψηφιακή προβολή δεν μπορούν να καλυφθούν με ίδια μέσα.
4) Η δημιουργία e-shop και το σημαντικό επιχειρηματικό πλεονέκτημα που προσφέρει στις εμπορικές επιχειρήσεις
5) Οι δεξιότητες στην πληροφορική και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως σημαντικό εφόδιο για επιχειρηματικότητα χαμηλού κόστους.
Το εργαστήριο είναι διήμερο και πραγματοποιείται 13 & 15 Φεβρουαρίου, ώρα 10:00-15:00.