Skip to main content

Στο εργαστήριο αυτό οι ωφελούμενοι θα γνωρίσουν και θα κατανοήσουν βασικές αρχές που αποτελούν προϋπόθεση για επιτυχημένες πωλήσεις. Θα παρουσιαστούν βασικές τεχνικές πωλήσεων και στάσεις που δημιουργούν πωλήσεις, ευχαριστημένους πελάτες και συνεπώς επιτυχημένους πωλητές.

Θεματικές ενότητες εργαστηρίου:

  • Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο: Μύθος ή απαραίτητη στάση του πωλητή;
  • Κατανόηση των αναγκών και επιθυμιών του πελάτη: απαραίτητη προϋπόθεση για περισσότερες πωλήσεις. Οι πωλήσεις είναι πρώτα απ’ όλα επικοινωνία. Η σημασία του να ακούμε τον πελάτη
  • Πώληση μόνο προϊόντων και υπηρεσιών ή και προσωπικής στάσης: Η σημασία της ευγένειας, της εξυπηρέτησης, της ευελιξίας και του ευχαριστημένου πελάτη – ακόμη κι αν δεν αγοράσει.
  • Τεχνικές συζήτησης και διαπραγμάτευσης. Η αντιμετώπιση των αντιρρήσεων. Το κλείσιμο της πώλησης.
  • Ο πελάτης μπορεί πάντα να θέλει κάτι ακόμη. Η μία πώληση είναι ευκαιρία και για δεύτερη, τρίτη κλπ. στην ίδια επίσκεψη.
  • Έρευνα και γνώση της αγοράς: Γνώση των τάσεων, των προτιμήσεων και του ανταγωνισμού.

Το εργαστήριο είναι διήμερο και πραγματοποιείται στις 9 Απριλίου, ώρα 09:00-14:00 & 11 Απριλίου, ώρα 10:00-15:00.


Φόρμα εκδήλωσης συμμετοχής στο εργαστήριο:

    Ενημέρωση Προσωπικών Δεδομένων:
    Αιτούμαστε την συγκατάθεσή σας για την διατήρηση στο αρχείο μας των δεδομένων που συλλέγουμε από εσάς μέσω της παραπάνω φόρμας επικοινωνίας. Σκοπός της διατήρησης των δεδομένων αυτών είναι να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με το ενδιαφέρον που εκδηλώσατε για τη συμμετοχή στις εκπαιδεύσεις που πραγματοποιούνται από την ομάδα των ειδικών επιστημόνων. Τα δεδομένα σας θα διατηρηθούν έως τη λήξη του έργου.

    Share